ایران، تبریز، خیابان امام روبروی کوی 13 آبان ساختمان سانیا ، طبقه1
041-33379896  info@asiatechin.ir

منشور مشتریان

هدف ارتباط

خرید خدمات اینترنت پرسرعت و دریافت خدمات مربوطه طی یک حجم و  زمان مشخص

تعهدات شرکت

  •  ارائه خدمات و سرویس طبق حجم و زمان خریداری شده
  • در نظر گرفتن دانلود شبانه طبق تعرفه تعریف شده
  • ارائه سرعت طبق قرارداد
  • فروش حجم اضافه بر سرویس
  • راه‌اندازی سرویس طی 72 ساعت بعد از تکمیل ثبت نام(بجز مراکز محدود و مشکلات مخابراتی)- عودت  100% وجه در صورت عدم امکان ارائه سرویس(در صورتیکه مشکل از آسیاتک یا بدلیل فیبر،PCM و ... باشد)
  • راهنمایی ثبت‌نام و خرید توسط واحد امور مشترکین و پورتال ثبت نام
  • ارائه شماره مشتری و پسورد برای استفاده از بخش پروفایل مشترک و هر گونه درخواست دیگری که مشترک برای ارائه آن به این اطلاعات نیاز داشته باشد.
  • ارائه فاکتور برای مشترک در پورتال شرکت
  • ایجاد سیستم پرداخت آسان

محدودیت های کاری

  • امکان ارائه سرویس طبق قوانین سازمان تنظیم مقررات
  • ارائه سرویس‌های محدود در برخی مراکز مخابراتی بدلیل محدودیت امکانات و یا شرایط مراکز برای ارائه سرویس
  • عدم امکان ارائه خدمات در تعدادی از مرکز مخابراتی
  • عدم امکان ارائه خدمات بر روی فیبر، پی سی ام و...
  • عدم امکان تضمین سرعت در اوقات دانلود شبانه
  • در صورت عدم امکان ارائه خدمات بدلیل خرابی خط مشترک، هزینه فعالسازی کسر و مابقی به مشتری عودت می‌شود.
  • عدم امکان دریافت وجه نقد از مشترکین حضوری
  • اختلال در سیستم پرداخت آنلاین

هدف ارتباط

رفع معایب و مشکلات فنی پیش‌آمده برای مشترکین

تعهدات شرکت

  • رفع مشکل به صورت تلفنی توسط کارشناسان متخصص
  • اعزام کارشناس به مرکز مخابراتی و در صورت لزوم به محل مشترک
  • رفع خرابی سرویس مشترکین حداکثر ظرف 72  ساعت
  • رفع مشکلات فنی مودم مشترکین در مراجعات حضوری

محدودیت های کاری

  • دلایل مختلف
  • قطعی موقت سرویس به علت تبدیل بستر سیم مسی به فیبر توسط مخابرات

  • هدف ارتباط

    • مجوز عاملیت فروش
    • پیگیری امور فروش
    • پشتیبانی سرویس
    • رفع مشکلات پنل و سیستم پرداخت آنلاین 

    تعهدات شرکت

    • ارائه سرویس اینترنت با توجه به تعهدات عنوان شده برای فروش ADSL
    • کمک تبلیغاتی
    • آموزش پنل و راه کار های فروش
    • پشتیبانی کامل از کاربران
    • راه اندازی مراکز جدید بر اساس افزایش فروش
    • پشتیبانی و حمایت از نماینده طبق قراداد فی ما بین

    محدودیت های کاری

    • امکان ارائه سرویس طبق قوانین تنظیم مقررات
    • امکان ارائه سرویس در مراکز اعلام شده به عاملیت